Opinia użytkownika: Patryk_236
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: W Katowicach niedawno został otwarty nowy punkt popularnej sieci restauracji Subway. Niestety, lokal nie jest w pełni przygotowany do obsługi klientów na poziomie, który możemy uświadczyć w innych restauracjach tej samej marki. Personel sprawia wrażenie nieprzeszkolonego, nie jest w stanie szybko przyjmować zamówień, nie potrafi zapamiętać prostego zamówienia. Dużym minusem jest brak możliwości płatności kartą, co mogłoby się wydawać standardem, szczególnie zważywszy na międzynarodowy charakter lokalu. Wystrój jest oczywiście utrzymany wedle ścisłych ram Subwaya. Jako zaletę trzeba nadmienić fakt chęci ukrywania niekompetencji pracowników poprzez oferowanie rozmaitych zniżek, czy zdawkowe uśmiechy. Niestety, to nie wystarcza aby utrzymać poziom, którego możemy doświadczyć w innych miastach.