Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Placówka bankowa umiejscowiona w centrum handlowym ECHO, na obrzeżach miasta - w pasażu zakupowym w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów obuwniczych. Na niekorzyść placówki przemawiają godziny otwarcia, zbyt krótkie w stosunku do pracy centrum handlowego i obecności klientów na zakupach. Ponadto placówka nie widnieje na internetowej stronie banku.Podczas wizyty miejsce miała obsługa kasowa i dysponencka. Wiedza i kompetencja kasjera (i dysponenta w jednej osobie) - dobre, bez konsultacji z innymi pracownikami.Zachowanie i wygląd: obsługa grzeczna i uprzejma, z miłym i delikatnym uśmiechem (przyjazne nastawienie), naturalne zachowanie; wygląd nienaganny, schludne garsonki i jasne bluzki - brak jednolitego ubioru dla wszystkich; obsługa wyłącznie żeńska.Oferta: pozytywem jest możliwość dokonywania transakcji bankowych przez internet w czasie rzeczywistym (w ramach kont w tym samym banku) - nieczynne stanowisko internetowe. Niestety - w dalszym ciągu niekorzystne są opłaty, które mnożą się i powiększają wraz z każdym dodatkowym produktem, i są naliczane w systemie miesięcznym (konto i jego prowadzenie, karta, karta kredytowa, karta dodatkowa), choć pojawiły się także produkty bezpłatne i premiowane bonusami, przy aktywnym z nich korzystaniu; negatywem jest również niskie oprocentowanie, lub jego brak (np. na rachunkach a'vista).Organizacja dobra, czas obsługi dobry, obsługa sprawna. Wygląd placówki - sprawia wrażenie odpowiadającego standardom banku. Czysto.