Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zainteresowany nowymi telefonami Plusa udałem się do oddziału znajdującego się w Tesco. Na dzień dobry pocałowałem klamkę, przerwa do godziny 16.25. Ok, pokręciłem się trochę po boksach, następnie udałem się z powrotem. Przyjemna Pani od razu zapytała czy w czymś pomóc, niestety tak szybko nie byłem w stanie pooglądać wszystkich modeli telefonów. Po jakimś czasie zrobiła się do tej Pani kolejka. Cierpliwie w niej stanąłem jako trzeci. Za mną ustawili się kolejni klienci. W międzyczasie wyszła inna Pani z obsługi z kantorka i choć zobaczyła mega kolejkę, opuściła sklep i sobie poszła w nieznane. Uważam, że tak nie powinno być, powinna obsłużyć pozostałych klientów , tym bardziej, że chwilkę wcześniej te Panie zrobiły sobie przerwę. Zniesmaczony wyszedłem i za taką obsługę klienta serdecznie mówię NIE.