Opinia użytkownika: Karolina_1381
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Wczoraj wieczorem pierwszy raz zdecydowałam się na zakup z internetowej strony Almy. Dużo słyszałam rożnych opinii, więc postanowiłam spróbować. Strona internetowa bardzo ładnie się prezentuję - szkoda, jednak, że nie jest na bieżąco aktualizowana - bo potem już po złożeniu zamówienia okazuje się, że niektórych produktów nie ma. I nie ma już możliwości wyboru innych. Towar dostałam następnego dnia rano. Dostawca był o czasie, a produkty były dobrze zapakowane. Później okazało się, że trzech produktów, za które zapłaciłam brakuje, a pan dostawca już telefonu nie odbierał. Nie wiem, czy to jego wina, czy wina personelu, które pakują... Towar dotarł do mnie dzisiaj - czyli 7 listopada, a większość produktów miała ważność do spożycia do 13 - 14 listopada. To według mnie tylko pozbywanie się towaru, któremu po prostu kończy się ważność. Wszystko niby sprawnie, ale nie do końca ok, dlatego więcej raczej nie będę chciała korzystać z usług Almy internetowej. Wolę sama iść do sklepu i wybrać odpowiednie produkty...