Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Muszę pochwali Polskie Linie Kolejowe za ulotkę wydaną w związku z akcją „zatrzymaj się i żyj!”, którą otrzymałam na jednej ze stacji CPN –u, konkretniej na Orlenie. Jedna strona to na białym tle znak STOP, krzyż św. Andrzeja i uśmiechnięte dziecko; druga strona to trochę statystyk, znaki firmowe - loga partnerów akcji (18 firm) i podmiotów współpracujących (45 firm). Ważne i wymowne jest hasło „Zatrzymaj się… przed każdym przejazdem… i żyj!”. Ta ulotka to nie oferta zakupu więc nie ma wymyślnej kolorystyki ale jest wyrazista a jej przesłanie działa na wyobraźnie kierujących pojazdami i powinna być wręczana klientom nie tylko na Orlenie lecz także w wielu innych placówkach. Im częściej znajdzie się w rękach kierowców, tym większa świadomość, że w kontakcie z pociągiem samochód nie ma szans i analogicznie w kontakcie z samochodem dla pieszego. Bardzo dobry pomysł, więcej podobnych ulotek, więcej kolpolterów i więcej pomysłów propagowania bezpieczeństwa - wzorem PKP.