Opinia użytkownika: Małgorzata_1921
Dotycząca firmy: Stacje paliw Intermarche
Treść opinii: Postanowiłam zatankować samochód. Po podjechaniu pod dystrybutor, energicznym krokiem podszedł do mnie pracownik stacji.Nie musiałam robić nic - prócz udzielenia informacji za jaką kwotę Pan ma zatankować samochód. Zaoferował mi nawet pomoc w wymianie żarówki. Udałam się do kasy w celu zapłacenia.Na stacji było czysto i schludnie. Spytałam Panią zza kasy, czy mogę otrzymać fakturę.Zostałam poproszona o numer NIP lecz udałam, że go nie pamiętam. Poinformowano mnie, że bez problemu jeżeli przyjdę z paragonem, Ona wystawi fakturę. Mam na to 30 dni. Zaproponowała mi zakup produktów ze stacji. Ku mojemu zaskoczeniu, ich ceny były identyczne z cenami w supermarkecie. Zainteresowałam się paliwem oferowanym na stacji. Pracownik udzielił mi informacji kto jest dostawcą paliwa, jakie ono jest, chciał nawet okazać mi dokumenty z ostatniej dostawy. Na koniec pojawił się Pan i poprosił mnie, o podjechanie z tyłu stacji, w celu wymiany żarówki. Z uśmiechem odparłam, że z przyjemnością. Pracownik dokonał wszelkich czynności i starań by wymienić spaloną żarówkę. Po zaproponowaniu mu zapłaty za usługę, poinformował mnie, że to leży w jego kompetencjach i ma nadzieję, że ponownie skorzystam z usług ich stacji. Zapłaciłam za żarówkę i udałam się do auta. Zostałam obsłużona profesjonalnie i z uśmiechem. Taką obsługa zyskaliście nowego klienta.