Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Ostatnio kilkakrotnie miałam przyjemność korzystać z usług firmy DPD. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego, jak dobrze i fachowo pracownicy prowadzą obsługę klienta. Zamówienie na paczkę składa się przez internet, wraz z wyceną paczki i wprowadzeniem danych klienta do którego przesyłka ma być dostarczona. Wszystkie usługi dodatkowe, takie jak niestandardowe godziny dostawy można sobie ustawić w internecie i od razu widać, ile nas będzie to kosztowało. Do tego można sobie ustawić godziny odbioru paczki (w pewnych widełkach, ale zawsze to lepsze niż czekanie cały dzień na kuriera). Po kilku wysłaniach paczki okazało się, że mój rejon obsługuje jeden kurier i mogę się z nim bez problemu umawiać telefonicznie na odbiór, to znaczy ja zawiadamiam, że paczki są przygotowane do wysyłki a on zawiadamia mnie, koło której będzie w moim rejonie. Formularze potwierdzające nadania paczki i naklejka na paczkę są też drukowane od razu z systemu, przy czym nie ma listu przewozowego, wszystkie dane są zakodowane w naklejce kierunkowej. Więc ilość formalności jest uproszczona do minimum.