Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po nieudanej próbie wypłacenia pieniędzy w oddziale banku Poolbank przy ul.Grójeckiej 53/57 udałem się do oddziału w Al.Jerozolimskich 109. Bank jest widoczny z ulicy więc nie miałem problemu ze znalezieniem go. Po wejściu do środka powitała mnie pani w wieku około 25 lat z czarnymi włosami. Nie wstając z za biurka spytała mnie w czym może mi pomóc. Odpowiedziałem że szukam kasy aby wypłacić pieniądze. Pani, wciąż siedząc pokazała gdzie jest kasa ale dodała że jest tam klient i muszę poczekać. Trochę się zdziwiłem, bo zawsze w takich sytuacjach słyszę "proszę poczekać" a tu "musi pan poczekać". No ale cóż może to specyfika tego banku. Poczekałem zatem. Tradycyjnie obejrzałem w tym czasie oddział. Było czysto, dla oczekujących klientów stała czerwona kanapa z żółtymi poduszkami. Na biurkach pracowników panował porządek. Po krótkim oczekiwaniu kasa była wolna. Przy kasie powitała mnie pani w wieku około 25 lat. Szybko i sprawnie wypłaciła pieniądze a na koniec z uśmiechem pożegnała mnie.