Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Potrzebowałem wypłacić ze swojego konta trochę pieniędzy. Udałem się zatem do najbliższego oddziału banku Polbank przy ul.Grójeckiej 53/57 w Warszawie. Szyby wystawowe było zmoczone deszczem ale nie przeszkadzało to w pozytywnej ocenie czystości. Po wejściu do środka zauważyłem, że do kasy nie ma żadnej kolejki. Stanąłem zatem i przygotowałem dokumenty. Ponieważ w kasie nikogo nie było rozejrzałem się po banku. W środku pracowały cztery osoby, podłoga była czysta a w stojakach przy drzwiach i przy kasie umieszczone były ulotki zachęcające do korzystania z usług banku. Po około 5 minutach zapytany zostałem przez jedną z pracownic czy czekam do kasy. Gdy potwierdziłem, pani poinformowała mnie że kasa będzie nie czynna przez około godzinę. Nie wyjaśniono mi dlaczego, nie przeproszono. Przy kasie nie było żadnej informacji o zamknięciu. Byłem zszokowany: południe i kasa w banku nie pracuje przez godzinę? Zmuszony byłem szukać innego oddziału Polbank.