Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Przed świętami postanowiłem trochę uporządkować swoje sprawy finansowe. W tym celu udałem się do banku BPH przy Pl.Zawiszy. Placówka niedawno była modernizowane i ciekaw byłem jak teraz wygląda. Duże, czyste szklane witryny pokazywały z ulicy całe wnętrze banku (dostępne dla klienta rzecz jasna). Po wejściu do środka skierowałem się do kas, znajdujących się na końcu oddziału. Po drodze przyjrzałem się stanowiskom obsługi klienta. Były kameralne, czyste i dawały poczucie prywatności. Tej prywatności zabrakło mi przy stanowiskach kasowych. Stanowiska kasowe zmuszały klientów do stania (w punktach obsługi klienta można było usiąść), umieszczone były przy jednej ladzie i nie oddzielone były od siebie żadną ścianką zapewniającą chociaż namiastkę prywatności. Obsługa w kasie była bez zarzutu. Pani w wieku około 45 lat mająca krótkie jasne włosy powitała mnie z uśmiechem. Wysłuchała moich potrzeb i sprawnie zrealizowała moje prośby. Wszystko przebiegło sprawnie i w miłej atmosferze.