Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Zbliżało się kilka dni wolnych więc odwiedziłem pobliski sklep. Przy wejściu ustawione były równo wózki i koszyki dla klientów. W stojaku umieszczone były aktualne gazetki z ofertą handlową. Dział warzyw i owoców, na który na początku się natknąłem, wyglądał imponująco. Towar był równo i za smakiem poukładany, wagi były czyste, sprawne i czytelne. Porządek panował też na dziale z pieczywem. Jedynie drobna zawierucha była przy zniczach ale to tylko dlatego, że za parę dni miał być 1 listopada. Przy kasach nie było dużych kolejek, otwartych było aż 6 boksów. Kasjerka, która mnie obsługiwała, miała około 55 lat i jasne, krótkie włosy. W czasie obsługi pani była miła, uśmiechnięta ale mimo iż należały mi się kupony konkursowe ich mi nie dała. Gdy się o nie upomniałem, otrzymałem tylko jeden choć należało mi się 5. Gdy poprosiłem o kolejne, pani stwierdziła, że oczywiście mi je da ale jak mam wygrać to i tak wygram a jak nie to i 10 kuponów mi nic nie da. Przykry zgrzyt na koniec zakupów. Jeżeli chodzi o sklep, to było w nim czysto, alejek nie blokowały palety czy kartony a towar na regałach był równo ustawiony i posiadał informacje o nazwie i cenie.