Opinia użytkownika: Obserwatorka_22
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W związku z problemem z zasięgiem telefonu postanowiłam zgłosić reklamację na infolinię, bo strasznie mi dokuczał brak zasięgu. Zaczeło się od czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dobre 15 minut. Potem oczywiście w trakcie rozmowy rozłączyło nas. Dzwoniłam z reklamacją dotyczącą zasięgu i byłtego przykład. Koszt połączenia 1,97zł i nic nie załatwiłam. Pan z infolinii próbował się do mnie po minucie dodzwonić, ale zamiast sygnału połączenia dostała smsa z informacją o próbie połączenia. Moja reklamacja nie została do końca przyjęta, a ja nie mam zamiaru wydawać kolejne 1,97zł na to by doszło do przerwania połączenia i nic nie załatwić. Ocena -2 ponieważ długi czas oczekiwania na połaczenie z konsultantem i nie przyjęta do końca reklamacja.