Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy mojego ulubionego i najbliższego miejscu zamieszkania Urzędu pocztowego- filii UP Kraków 11 na ul. Chmieleniec w Krakowie. Gdy weszłam do urzędu nie było nikogo z klientów poza mną. Obie Panie w okienkach były zajęte, jedna liczyła pieniądze a druga obrywała boki wydruku. Powiedziałam Dzień dobry i spytałam się gdzie mogę podejść. Pani przy oknie zaprosiła mnie do okienka, przez chwilę kończyła wykonywaną czynność, ale według mnie to zrozumiałe. Niestety po raz kolejny jednak już podczas obsługi nie przyłożyła się do swojej pracy ponieważ gdy nadaje się list polecony poza zaznaczeniem ( czasami jego gabarytu) na druczku nadania wpisuje się też do systemu jego gabaryt oraz wagę. Co teoretycznie nie ma znaczenia do chwili reklamacji. Otóż mały plaski lekki list z jedna kartką poskładanego formatu A4 został wpisany jako list gab. B i waga ok. 0, 5 kg. Drugi list, który istotnie miał gabaryt B i zaważył dość sporo miał wpisany gabaryt A i wagę ok. 0. 3 kg co nie mogło być pomyłką danych pomiędzy przesyłkami. To już trzeci raz taki wyczyn Pani spod okna tak jakby te istotne dane wpisywała od tak co jej pod palce się podwinie a nie według stanu realnego czy nawet pomyłki pomiędzy dwoma przesyłkami jednego klienta.