Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: neoBANK
Treść opinii: Wizyta w Neo Banku była krótka i w sumie bezcelowa, jak się potem okazało. Udałam się tam w celu zaczerpnięcia informacji o koncie firmowym, bo z obecnego nie jestem zadowolona. Oddział robi na pierwszy rzut oka dobre wrażenie – jest duży, przestronny, jest zlokalizowany w samym centrum miasta. Po wejściu do środka dobre wrażenie częściowo znika – okazuje się, że bank jest zdecydowanie za duży, biorąc pod uwagę, że w środku były tylko dwie pracownice, reszta miejsca była niewykorzystana, pusta, to oddział robi wrażenie opustoszałego. Zostałam miło przywitana. Powiedziałam, co mnie interesuje, na co jedna z pracownic zaprosiła mnie do biurka. Poinformowała mnie o braku opłaty za otwarcie i braku opłaty za prowadzenie konta przez pierwsze 6 miesięcy i ... był to koniec informacji. Odczekałam moment, licząc że przedstawi mi pozostałe warunki, a gdy to nie nastąpiło sama zaczęłam zadawać pytania. Bardzo szybko okazało się, że warunki nie są korzystne, więc podziękowałam i opuściłam oddział. Reasumując obsługa uprzejma, ale niezbyt zainteresowana klientem (o wszystko trzeba pytać samemu), a oferta w porównaniu do konkurencji słaba, przynajmniej jeśli chodzi o konta firmowe. Zastanawia mnie też sens utrzymywania tak dużego oddziału w samym centrum, gdy jego powierzchnia jest w ogóle nie wykorzystana. Odchodząc nieco od tematu jest to bardzo przykre, że w centrum Poznania prawie w ogóle nie ma już sklepów, są wyłącznie banki.