Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Mam konto firmowe w tym banku. W początkowym, promocyjnym okresie, oferta była korzystna, ale po jego upływie jest ona kiepska, gorsza niż to co proponują inne banki. Poszłam więc do oddziału, w którym zakładałam konto dowiedzieć się czy mają dla mnie jakąś lepszą ofertę, a jeśli nie –to jak zamknąć konto. Skierowałam się od razu na lewo, do stanowisk obsługi firm. Były one puste. Od pracownicy w kasie dowiedziałam się, że te stanowiska zostały zlikwidowane. Zapytałam się więc, kto może mi udzielić informacji, pracownica powiedziała, że ona. Bardzo nie podobał mi się fakt, że obsługa odbywała się na stojąco. Pracownica sprawdziła w komputerze, potem poszła się jeszcze upewnić do innego pracownica i powiedziała, że żadnej lepszej oferty mi zaproponować nie może. Najwyraźniej bankowi nie zależy na klientach. Zapytałam jeszcze pracownicę, dlaczego nową kartą, którą niedawno otrzymałam, nie mogę zapłacić za bilet lotniczy przez internet, ale nie uzyskałam konkretnej odpowiedzi. Generalnie wizyta okazała się kompletnie bezcelowa. Nie udało mi się porozmawiać z pracownikiem mającym dobrą wiedzę odnośnie kont firmowych, nie udało mi się otrzymać żadnej lepszej oferty, a obecna jest nie do zaakceptowania.