Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałam się do tego banku w celu zaczerpnięcia informacji o koncie firmowym, bo z obecnego nie jestem zadowolona. Oddział był czysty, uporządkowany. Czynne były dwa stanowiska, to kolejny bank, z którym mam ostatnio do czynienia, gdzie tylko część powierzchni była wykorzystana, bo większość stanowisk była pusta i sprawiała wrażenie nieużywanej. Oba stanowiska były zajęte, czas oczekiwania wyniósł około 10 minut (na szczęscie są miejsca siedzące dla oczekujących na obsługę). Gdy nadeszła moja kolej pracownica zaprosiła mnie do biura. Powiedziałam, co mnie interesuje i dowiedziałam się, że pracownik, który zajmuje się kontami firmowymi będzie dopiero od 12, więc zupełnie niepotrzebnie czekała. Zapytałam się więc pracownicy czy mogłaby mi chociaż wydrukować jakąś ofertę, przytaknęła i zrobiła to, ale bardzo długo to trwało. Generalnie straciłam czas i nic nie załatwiłam.