Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Answear.com
Treść opinii: Sklep ten określiłabym jako niewykorzystany potencjał. Pierwsze wrażenie było bardzo dobre – ciekawa wystawa, duży sklep, fajnie urządzony, elegancki, ciekawy asortyment. W ofercie sporo ubrań marek, które trudno dostać w innych sklepach w naszym mieście. Ceny wyjściowe wysokie, ale dzięki przecenom stały się bardziej dostępne. Spodobały mi się buty, koszulka, spodnie. Bardzo fajnie zaaranżowane są przymierzalnie w sklepie, generalnie cały wystrój jest fajny. Wszystko na plus, oprócz obsługi. Obsługę trudno w sklepie odnaleźć, nie bardzo wiedziałam, kto jest z obsługi, a kto klientem – wszystkie pracownice miały na sobie normalne stroje, każda w innym stylu, jedna super mini, żadna nie miała identyfikatora czy czegokolwiek, po czym dałoby się ją zidentyfikować jako personel. Nikt mnie nie przywitał, nikt nie pożegnał, nie zaproponowano mi pomocy, a gdy jej potrzebowałam to praktycznie musiałam gonić pracownicę przez pół sklepu, bo na moje sygnały nie zwracała uwagi. Rozmowa z pracownicą była krótka, sprzedawczyni nie zrobiła na mnie wrażenia osoby zaangażowanej w obsługę – zwięźle odpowiedziała na moje pytanie i natychmiast poszła dalej.