Opinia użytkownika: Palbertino
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Wybrałem się po pracy do słupskiej placówki Getin Banku w celu założenia lokaty. Znajduje się ona przy Placu Zwycięstwa 11 w budynku starego domu towarowego. Było po godzinie piętnastej więc petentów już kilkunastu czekało na obsługę. Stanąłem w kolejce i czekałem. Czas uciekał, a kolejka nie malała. Obsługą zajmowały się trzy osoby (dwie panie i pan). Zanim nadeszła moja kolej minęło dokładnie 40 minut. Za mną tłumek klientów gęstniał tak szybko jak niezadowolenie czekających. Sama placówka bankowa jest małym punktem w której znajduje się pięć stanowisk obsługi, ale tak niefortunnie ustawionych, że obsługiwany klient musi wręcz szeptać konsultantowi do ucha ponieważ osoby stojące w kolejce wszystko słyszą. Było to wyraźnie niekomfortowe. Obsługa konsultanta była sprawna i konkretna, a oferta bankowa godna zastanowienia.