Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Zamiana bonów na gotówkę w katalogu nagród miała być ułatwieniem a nie utrudnieniem a wyszło nieprzyjemnie. Dawniej zamawiałam bon i po 3-4 dniach miałam u siebie zamówioną nagrodę. Juz prawie 3 tygodnie temu zamówiłam nagrodę (przelew) a wciąż nie ma u mnie po niej śladu. Ciekawe, że przelanie na konto internetowe pieniędzy zajmuje jakościobsługi więcej czasu niż nadanie paczki z nagrodą. Dodatkowym minusem portalu, który coraz bardziej mi doskwiera jest brak możliwości podglądu w koncie użytkownika zamówionych nagród/historii zamówień i statusu realizacji. Przecież to prosta funkcjonalność i jej dołożenie poprawi ogólne zadowolenie z korzystania z portalu. Irytujące jest też to, że osoby nie zalogowane mogą dodawać komentarze. Wejdzie taki osobnik bez logowania powypisuje stek bzdur i tyle go widzieli, tak nie powinno być. Jesli ktoś ma odwagę pod czyjąś opinią napisać, że się z nią nie zgadza niech to robi jawnie ze swojego konta użytkownika a nie z przyczajki. Albo to jest poważny portal dla poważnych osób albo nie widzę sensu jego funkcjonowania...