Opinia użytkownika: Agacia
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: Chciałam kupić mężowi tzw. "nerkę" na rower, więc w wolnej chwili skoczyłam do Go Sportu, żeby zobaczyć, czy dostanę tam coś w tym stylu. Znalezienie odpowiedniego regału zajęło mi dobrą chwilę, ponieważ sklep podzielony jest na pół korytarzem i, niestety, przy wejściu nie ma opisu, co gdzie można znaleźć. Kiedy już znalazłam regał z torbami, plecakami, itd., okazało się, że modeli "nerek" jest tylko kilka (3 czy 4) i w niezbyt zachęcającej kolorystyce. Ponieważ dostępne były tylko dwie marki, niezbyt drogie, przyszło mi do głowy, że może te bardziej "markowe" trzymane są w miejscu, z którego trudniej byłoby je ukraść. Nie miałam jednak szansy zapytać nikogo z personelu sklepu, ponieważ pracowników było jak na lekarstwo, a kasjerzy byli zajęci. Zdecydowałam się na zakup granatowego, kraciastego jeansporta i podeszłam do kasy. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie i już po chwili byłam gotowa do wręczenia prezentu. W obsłudze nie podobało mi się jednak to, że pracownicy przy kasie prowadzili prywatne rozmowy oraz to, że kasjerka włożyła paragon do reklamówki zamiast wręczyć mi go razem z kartą płatniczą.