Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Teren przy sklepie był posprzątany, koszyki były poukładane, czyste, sprawiały wrażenie nowych. W wyznaczonych miejscach znajdowały się gazetki z aktualnymi promocjami. Wnętrze sklepu natomiast wzbudziło u mnie mieszane uczucia. Większość personelu ze sklepu zajmowała się zmianą asortymentu promocyjnego w centralnym punkcie sklepu, który to miał być dostępny w sprzedaży od dnia następnego. W sklepie panował totalny chaos, nieład i nieporządek. Na podłodze wszędzie było pełno kartonów folii i innych tego typu rzeczy. Po całym sklepie porozstawiane były różnego rodzaju sprzęty służące do sprzątania, które opierały się o asortyment, bądź leżały na kafelkach i nikt z personelu nie widział w tym rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa. Klient oglądający asortyment w sklepie był narażony na potknięcie się na pozostawioną na podłodze, na środku sklepu np. miotłę czy inny tego typu sprzęt. Kosze w których na co dzień znajduje się asortyment promocyjny były porozsuwane po całym sklepie i zasłaniały totalnie niektóre regały oraz totalnie uniemożliwiały dojście do danych produktów. Ponieważ większość pracowników była zaabsorbowana zmianą asortymentu, była czynna tylko jedna kasa przez co ustawiła się gigantyczna kolejka. Wg mnie nie tak powinno to wszystko wyglądać.