Opinia użytkownika: Jarosław_426
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Obserwacja, która przebiegła w sobotę, zaczęła się już w środę można by powiedzieć. Zakupiłem wtedy nawigację marki goodway bodajże. Jako, że nawigacji nie było na stanie, zostałem poinformowany, że będzie do odbioru w sobotę o godzinie 10. Zaakceptowałem to. Nadeszła sobota, wybrałem się do sklepu. Wybiła godzina 10 i słyszę od kierownika sklepu, że dostawa będzie o godzinie 12 i czy nikt nie informował mnie w środę, że będzie o tej właśnie godzinie. Jestem pełen podziwu jeśli chodzi o organizację i przekaz informacji. Zniesmaczony poszedłem na zakupy, bo cóż innego robić, nie planując sobie dwu godzinnej przerwy z powodu czyjegoś zaniedbania. Wybiła godzina 12. Przychodzę po nawigację, z dokumentacją potrzebną do odbioru i czekam... czekam... czekam. Pracownicy, jeden po drugim krzątali się z miejsca na miejsce, nie potrafiąc wydać mi towaru przez kwadrans, a może nawet 20 minut. To dziwne. Wreszcie kierownik sklepu przyszedł, zapytał o co chodzi i obsłużył mnie. Otrzymałem swój towar, cały i zdrowy. Poprosiłem o fakturę vat, otrzymałem ją w parę chwil. Na "do widzenia" nie usłyszałem nic. Albo zostało to powiedziane tak cicho, że nie usłyszałem. Niestety.