Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Po raz kolejny musiałem reklamować myszkę więc odwiedziłem punkt w którym ją kupiłem. Po wejściu do sklepu podoba mi się asortyment bo naprawdę jest w czym wybierać. Niestety to jedyny plus. Obsługa zebrana przy kasie rozmawiała na tematy prywatne, głupie żarty, wygłupy... zero profesjonalizmu. Pan Kamil który mnie obsługiwał nie patrzył na mnie, wzrok latał po całym sklepie. Bardzo wolna obsługa. Po dłuższej chwili otrzymałem wreszcie zgłoszenie reklamacji i zadowolony wyszedłem. Po chwili dostałem telefon od w/w pana Kamila, czy mógłbym wrócić do sklepu, ponieważ błąd w systemie spowodował kilka błędów co chodzi o przyjęcie reklamacji. Po powrocie do sklepu przeprosił mnie i zaprowadził do kolegi który wypisał ponownie reklamację. Okazało się, że poprzednia po prostu była błędnie wypisana przez pracownika a nie jak to powiedział spowodowana przez błąd systemu. Po raz kolejny musiałem dłużej poczekać na wypisanie reklamacji, przy okazji poczułem, że niestety od pracowników nie zbyt ładnie pachnie oraz zobaczyłem na niektórych półkach sporo kurzu. Oczywiście znowu byłem świadkiem rozmów prywatnych dotyczących imprez które już się odbyły oraz które dopiero nastąpią, sporo wulgaryzmów i śmiechu... Jednym słowem, tragedia.