Opinia użytkownika: Piotr_1810
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: próba wymiany punktów Payback na nagrodę. Zakup wykonany 3 września 2012 poprzez stronę www.payback.pl- zgodnie z uzyskaną informacją czas oczekiwania na dostarczenie nagrody do 21 dni. Aż do początku października nic się nie działo. Od PAYBACK nie dostałem żadnej informacji, który kurier doręczy kupiony produkt, jaki jest numer przesyłki. Sam monitorowałem stan przesyłki na stronie PAYBACK- jeszcze 1.10.2012 była tam informacja, że przesyłka "została wysłana". Po miesiącu od zamówienia- 3 października 2012 wysłałem zapytanie do PAYBACK. I uzyskałem odpowiedź, że wobec braku możliwości doręczenia przesyłka została zwrócona nadawcy. Wtedy też dostałem informację o firmie kurierskiej i o numerze przesyłki. Co ciekawe na stronie kuriera jest informacja, że pierwsza próba doręczenia miała miejsce 10 września, kolejna- 11 września. 13 września 2012 przesyłkę zwrócono nadawcy. Skoro tak to dlaczego jeszcze w dniu 1.10.2012 na stronie PAYBACK widniała informacja o "wysyłce" przesyłki? I dlaczego po wysyłce nie można od razu otrzymać informacji o firmie kurierskiej i o numerze przesyłki (wtedy można samodzielnie monitorować przesyłkę)? W efekcie ja straciłem czas, nadawca poniósł koszt przesyłki, towar wrócił do niego, a ja muszę ponownie złożyć zamówienie- już teraz będę mądrzejszy i nie będę biernie czekał tylko od razu poproszę o informację o numerze przesyłki i firmie kurierskiej. O ile sam program bardzo dobry, o tyle komunikacja na etapie po złożeniu zamówienia- wymaga poprawy.