Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: Zadzwoniła do mnie pracownica banku z propozycją przedstawienia mi oferty. Pracownica była uprzejma i co ważne przygotowana do prowadzenia rozmowy. Widać, że odrobiła pracę domową, bo wiedziała z jakich usług banku korzystam, umiała tez zacząć rozmowę w taki sposób, by zachęcić mnie do wysłuchania jej, mimo, że w sumie nie byłam niczym zainteresowana i zazwyczaj na wszelkie próby telemarketingu reaguję dość niechętnie. Ostatecznie jednak oferta przedstawiona mi przez kosnultantkę wydała mi się interesująca i mimo, iż nie planowałam kolejnego produktu bankowego teraz to rozważam. Przekonałam się, że telemarketing nie taki straszny jak go malują, ważne żeby dzwonić do odpowiedniej osoby, z ofertą faktycznie dopasowaną do jej potrzeb a nie na chybił trafił, bez przygotowania itp.