Opinia użytkownika: Agnieszka_3236
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Wywieszki z widocznymi rabatami były widoczne z daleka. W sklepie było czysto. Widoczne obniżki zachęcały do kupna. Towar był ładnie poukładany a pracownica na bieżąco poprawiała ubrania porozkładane przez klientów. Szukałam kurtki dla dorastającego syna.Po wejściu do sklepu, pracownica szybko podeszła i zapytała "Dzień dobry , w czym mogę pomóc". Pani pokazała nam kilka fasonów. Wybraliśmy kurtkę, pracownica zaniosła kurtkę do kasy. Przy kasie zauważyłam że kurtka ma niewielki defekt w postaci krzywego szwu na dole.Poprosiłam zatem o wymianę gdyż na wieszaku była tylko jedna w tym rozmiarze. Sprzedawczyni, która obsługiwała kasę sprawdziła w komputerze czy jest dostępna.Powiedziała, iż mają jeszcze nierozpakowany towar i pójdzie sprawdzi, zatem odniosłam wrażenie, że kurtka w wybranym rozmiarze się znajdzie. Zostawiła nas przy kasie i odeszła a kurtkę, którą wybrałam odniosła na wieszak . Za nami ustawiło się w kolejce 2-3 osoby.Stanowisko obsługi było czyste, a towar w pobliżu niego poukładany z widocznymi cenami. Po ok. 2 minutach, wróciła bez kurtki i powiedziała, że niestety nie ma takiego rozmiaru, po czym zaczęła obsługiwać osoby stojące za nami. Powiedziałam że skoro nie ma, to ja jednak chcę ta z krzywym szwem. Sprzedawczyni powiedziała, że odniosła ja na wieszak i żeby ja przynieść. Wróciłam z kurtką i zostałam obsłużona w pierwszej kolejności, przez co zrobiło się lekkie zamieszanie przy kasie. Kwotę do zapłaty, wypowiedziała słownie, resztę i paragon położyła na tacy.Nie powiedziała, że zaprasza ponownie itp, nie zaobserwowałam także uśmiechu na jej twarzy. Kurtkę zapakowała do papierowej torby i wręczyła do ręki.