Opinia użytkownika: Paulina_1112
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Udaliśmy się do H&M celem zakupu kurtki zimowej dla mojego narzeczonego (miały być promocje do -50%). Na pierwszy rzut oka sklep nie robi najlepszego wrażenia, człowieka przytłacza ogrom ubrań, a przejścia między regałami są bardzo ciasne i trzeba uważać, aby czegoś nie zrzucić. Ponadto ubrania nie są uporządkowane rozmiarami i szukanie zajmuje wiele czasu. Na sklepie nie zauważyłam też nikogo, kto mógłby mi pomóc odnaleźć odpowiedni rozmiar kurtki. Promocja faktycznie była: -50% na kurtki zimowe. Nie wiedzieliśmy jednak, czy metka zawiera cenę po rabacie, czy też należy od kwoty na metce dopiero rabat odjąć. Ponownie nie mogłam znaleźć nikogo, kogo można by było o to zapytać (pani przy kasie była mega zajęta). W końcu trafiłam na panią, która zbierała ubrania w przebieralni i była łaskawa udzielić mi odpowiedzi. Przy kasie długo nie czekaliśmy, zapłaciliśmy za kurtkę i wyszliśmy zadowoleni.