Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Burger King
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłem restaurację Burger King w centrum handlowym Bonarka Kraków.O godzinie 15:20 podszedłem do kasy, zostałem przywitany przez pracownika ,Poprosiłem o jeden zestaw za 10 zł. Pracownik nabił na kasę , bez żadnej propozycji powiększenia zestawu, o większe frytki, czy napój. Po około 60 sekundach otrzymałem całe swoje zamówienie , oraz zostałem pożegnany. (Zabrakło mi "Zapraszam ponownie")Niestety jeśli chodzi o danie to mam małe zastrzeżenia, jeśli chodzi o kanapkę wszystko było w miarę ok, gorąca, chrupiąca, smaczna. Natomiast frytki były przesolone oraz "gumowate" sądzę że dość długo znajdowały się na ladzie grzewczej. Jeśli chodzi o napój to było więcej w nim lodu niż wody. Podsumowując moją dzisiejszą wizytę, miałem wrażenie że pracownik które mnie obsługiwał był albo bardzo zmęczony, albo zmuszony do tej pracy. Szczerze nie polecił bym tej restauracji. Daję 2 punkty na plus, ze względu na smak kanapki, oraz na czystość przy ladzie która lśniła,