Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_4341

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Do sklepu wybrałam się w celu kupienia mojemu synkowi zabawki. Przy wejściu stał pracownik ochrony, który przywitał mnie uśmiechem oraz „ dzień dobry”. Zauważyłam 3 pracowników. Wszyscy mieli na sobie firmowe koszulki. Dwie osoby stały przy kasie, jedna układała towar. Około 10 minut rozglądałam się po sklepie, wybrałam 2 produkty i udałam się do kasy. Pani przy kasie była bardzo miła, spytała czy posiadam kartę payback, na którą można zbierać punkty. Powiedziałam, że nie. Nie wiem, że można zbierać punkty posiadając kartę, pracownica też więcej informacji na ten temat nie udzieliła informacji. Zapytała czy chcę torebkę na zakupy oraz zaproponowała dodatkowo gumy rozpuszczalne. Po zakończeniu tej transakcji zdecydowałam się jeszcze na zakup bucików dla synka. Nie mając pewności co do rozmiaru, spytałam panią przy kasie ( tą która mnie tez wcześniej obsługiwała), czy mam możliwość zwrotu towaru. Pani poinformowała mnie, że można towar zwrócić, jednak w zamian nie dostanę pieniędzy tylko bon na kwotę równą cenie bucików, do wykorzystania przez rok. Na zwrot mam 30 dni. Zdecydowałam się na zakup bucików, Pani zapakowała je do torebki, i powiedziała wyraźnie, że paragon będący podstawą zwrotu jest w środku torebki. Pracownica podziękowała mi za zakupy i powiedziała „ do zobaczenia”.