Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: We wrześniu korzystałam z e-kuponów z programu Payback i jeden z nich mimo aktywacji nie zadziałał i nie otrzymałam dodatkowych punktów za zakup paliwa na stacji BP. Zadzwoniłam więc wtedy na infolinię Payback, żeby to wyjaśnić, ale konsultantka powiedziała, że punkty z e-kuponów mogą być dodane w ciągu 6 tygodni, więc żeby poczekać i jak nie będzie ich do tego czasu, to mam zadzwonić jeszcze raz. Wyleciało mi to z głowy, bo 6 tygodni to kawał czasu, ale dzisiaj przypomniałam sobie o tym przy okazji sprawdzania innej transakcji na moim koncie Payback. Punkty nie zostały dopisane, więc zadzwoniłam ponownie na infolinię Payback. Udało mi się sprawnie dodzwonić i połączyć z konsultantką. Pani po weryfikacji moich danych sprawdziła transakcje i uznała moją reklamację oraz powiedziała, że punkty zostaną dopisane jeszcze dziś. Konsultantka miała miły i przyjazny ton głosu.