Opinia użytkownika: Anna_4341
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Wizyta w sklepie odbyła się ok. godz.10, w sklepie było niewielu klientów. Zauważyłam dwóch pracowników. Jedna dziewczyna stała przy kasie, druga była zajęta układaniem towaru na półkach.Do sklepu poszłam w celu kupienia nocnika dla mojego półtorarocznego synka. Po dłuższych poszukiwaniach nie udało mi się odnaleźć poszukiwanego przeze mnie produktu. Podeszłam do jednej z pracownic sklepu ( która zajmowała się rozkładaniem towaru) i spytałam, gdzie znajdę nocniki. Pracownica powiedziała, że chyba nie ma. Jednak pójdzie sprawdzi jeszcze na magazynie. Wróciła z dwoma nocnikami, poinformowała mnie, że są w dwóch wersjach kolorystycznych, w wersji zielonej i niebieskiej. Wybrałam jeden i podziękowałam. Pracownica poszła do drugiej pracownicy(stojącej przy kasie) z informacją iż trzeba wyłożyć nocniki ponieważ na sklepie ich nie ma, a na magazynie tak.Przy kasie pracownica spytała czy potrzebuję torebkę na nocnik. Zaproponowała doładowanie telefonu. Jednak podczas propozycji dodatkowego produktu nie nawiązała kontaktu wzrokowego, raczej propozycja była wykonana mechanicznie, szybko. Więc nie brzmiała zachęcająco. Pracownica na kasie była miła, podziękowała za zrobienie zakupów.W sklepie panował porządek, wszystkie pracownice były zajęte pracą, głównie rozkładaniem towaru, jego układaniem. Chętnie udzielały pomocy klientom jeśli o to prosili.