Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Skończyła mi się lokata i przyszłam do banku, żeby ją przedłużyć na jakichś korzystnych warunkach. Gdy weszłam, przy dwóch stanowiskach trwała już obsługa, a przy trzecim pracownica była akurat wolna, więc od razu zaprosiła mnie do podejścia. Na dworze było dosyć zimno, za to w oddziale nieprzyjemnie gorąco. Pracownica przystąpiła do realizacji transakcji - najpierw musiała zerwać lokatę, która już się odnowiła, i ta czynność bardzo długo trwała, bo system komputerowy zawieszał się, o czym pracownica nie powiedziała mi wcześniej. Trochę się spieszyłam i takie powolne działanie systemu było mi nie na rękę, ale skoro już dyspozycja została wydana i komputer ją przetwarzał, więc czekałam. W końcu po ponad 10-ciu minutach otrzymałam potwierdzenie zamknięcia starej lokaty, a po chwili umowę otwarcia nowej. W banku nie było zapewnionej dyskrecji podczas obsługi i słyszałam rozmowy przy stanowiskach obok.