Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Oczekiwanie na pracownika podjazdu powyżej nowo wyznaczonej normy 30sek.OBSŁUGA PODJAZDUPracownik podjazdu przywitał się.Był odpowiednio ubrany.Posiadał plakietkę identyfikacyjną.NIE ZAPROPONOWAŁ DODATKOWEGO PRODUKTU CZY LEPSZEGO PALIWA VERVA.Nie zaprosił do środka, nie poinformował o kwocie do zapłaty.OBSŁUGA SKLEPU:Przywitała się, zaprosiła do kasy.Poinformowała o kwocie zakupów.Zaproponowała premiowany produkt 1 dodatkowy.Nawiązała indywidualną rozmowę z klientem.Była uśmiechnięta.Posiadała plakietkę identyfikacyjną.Wnętrze czyste , schludne.Obecny kosz na śnieci.Hot Dog podany właściwie w rękawiczkach.Łazienki czyste. Jest kosz, są wieszaki, papier, mydło.Ocena neutralna za równoważne minusy i plusy.