Opinia użytkownika: Obserwatorka_22
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Ponad tydzień temu oddałam telefon do reklamacji. W dniu 30.10.2012r. otrzymałam smsa z salonu ,,zapraszamy po odbiór telefonu który wrócił z naprawy do Punktu Plusa" ucieszyłam się, że szybko wrócił mój telefon z naprawy. Udałam się do punktu, a tam w środku dwoje klientów przedemną. Przy stanowisku obsługi tylko jedna osoba przy drugim informacja, że stanowisko nieczynne. Pani Ewelina nie miała chyba dobrego humoru-po tonie głosu było słychać. Starszą Panią przedemną bardzo nie miło obsłużyła. Ton rozmowy był niedopuszczalny i sposób wyjaśnienia jakie dokumenty są potrzebne do przedłuzenia umowy. Starsza Pani miała aneks do umowy o pracę syna, a nie umowę. Gdy doszło do mojeje obsługi to ja powiedziałam dzieńdobry pierwsza, a Pani Ewelina odburkneła mi dzień dobry i patrzyła w ekran komputera-zignorowała mnie i nie nawiązała kontaktu wzrokowego. Położyłam jej dokument do odbioru telefonu bez słowa i czekałam co dalej. Pani wzieła dokument i zaczeła szukać mojego telefonu. Okazało się, że odmówiono naprawy i telefon wrócił nie naprawiony ponieważ nr imei był niezgodny z kartą gwarancyjną. Faktycznie mogło dojść do pomyłki ponieważ w tym samy dniu zakupiłma dwa takie same modele telefonu dla mnie i dla męża. Tylko pytanie teraz o czym myślała Pani, która przyjmowała odemnie telefon do naprawy, ponieważ zaglądała do środka i sprawdzała czy nie ma karty sim i karty pamięci. Sms z informacją o naprawionym telefonie to cios poniżej pasa. Nie polecam tego punktu i napewno więcej tam nie zajdę. Wstyd dla całej sieci Plusa za takich doradców klienta-porażka. Ciężko było zadzwonić do mnie i poprosić o właściwą kartę gwarancyjną. Brak profesjonalizmu, prościej było wysłać schematycznego smsa, że telefon naprawiony.