Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Dziś przeżyłem prawdziwe zaskoczenie, żeby nie nazwać tego szokiem. Przybyłem do mojego "ulubionego" banku i zauważyłem, że ktoś jednak postanowił coś zrobić z rosnącym niezadowoleniem klientów. Bynajmniej kolejka od tego wcale nie była mniejsza i wcale na to nie liczyłem. Ktoś wpadł na genialny w swej prostocie i skuteczności pomysł, by z oczu zdenerwowanych oczekiwaniem w "ogonku" klientów zabrać zegar. który wisiał na sali obsługi tuż za pracującymi za ladą dysponentkami. BRAWO! Teraz jak się nie wie ile się stało w kolejce, to nawet do głowy nie przyjdzie się zdenerwować z tego powodu. Odpadł też stres z powodu wypisywanego właśnie mandatu za zbyt długie parkowanie czy nieodebranego na czas dziecka z przedszkola. Bareja by tego lepiej nie wymyślił.