Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Z końcem września udałam się do banku PKO w Radomiu aby dopełnić formalności. Wchodząc do placówki bankowej miałam poczucie bezpieczeństwa, a mianowicie; drzwi ze specjalnymi zamkami, wszędzie pełno ochrony i oczywiście kamery. Pomieszczenie duże, czyste i brak kolejek ze względu na dużą ilość otwartych stanowisk do obsługi klienta. Pani która zajmowała się moją sprawą bardzo uprzejma, aczkolwiek trochę niedoinformowana. Najpierw pokazała jeden sposób rozwiązania mojej sprawy lecz po wykonaniu telefonu do współpracowniczki kompletnie zmieniła zdanie twierdząc iż poprzedni sposób jest nieaktualny. Zasięgnowszy nowych informacjii podała kolejną opcję rozwiązania. Wyżej wymieniona Pani pomogła mi wypełnić poprawnie wszystkie dokumenty, jednocześnie bardzo przepraszając za swój błąd. Po wyjściu z banku otrzymałam telefon iż brakuje jeszcze kilku dokumentów do wypełnienia, co wiązało się z kolejną wizytą. Po dopełnieniu formalności kolejnego dnia znowu otzrymałam telefon iż brakuje jeszcze kilku dokumentów, lecz tym razem aby mnie nie fatygować zostaną one do mnie przesłane pocztą. Po raz kolejny wizyta w banku aby dostarczyć uzupełnione dokumenty. Obsługa bardzo miła lecz niekompetentna, natomiast czas obsługi wydłużony ok 30 min plus póżniejsze dojazdy.