Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Nie jestem zadowolona z obsługi na tej stacji. Chciałam zapłacić talonem Ticket Compliments Premium, które według posiadanych przeze mnie informacji, jak również strony internetowej, są akceptowane na BP. Niestety pracownica poinformowała mnie, że nic nie wie, aby takowe bony były przyjmowane i w związku z tym musze zapłacić w inny sposób. Poprosiłam ją aby w takim razie zapytała kierownika, w odpowiedzi usłyszałam, że kierownika nie ma i ona nie ma kogo zapytać. Kobieta kompletnie się moją prośbą nie przejęła, nie podjęła nawet próby zapytania któregoś z innych, obecnych na stacji, pracowników. Jedynie niezbyt uprzejmie powiedziała, że mam zapłacić inaczej, bo ona tego nie weźmie (jednocześnie wywracając przy tym oczami w stronę innej pracownicy). Gdybym się nie spieszyła, to żadałabym rozmowy z kierownikiem, ale że nie miałam czasu, to zapłaciłam kartą i opuściłam pomieszczenie. Bez pożegnania, bo pracownica nie pożegnała mnie. Na plus mogę jedynie ocenić porządek i czystość na stacji.