Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jako, że mam dość blisko udałam się na male zakupy do hipermarketu Kaufland. Wchodząc do sklepu moją uwagę przykuł brak osoby z personelu w "Informacji" przy której coś próbowały załatwić może ze dwie osoby, jednak przez dłuższy czas bez większego skutku, bo nikt się nie pojawiał. Skierowałam się po koszyk, jednak chwilkę minęło czasu zanim udało mi się wybrać czysty , bez pozostałościach po innych klientach ( czyli jakieś liście sałaty, torebki itp.). Późna pora, więc niektóre rzeczy z działu "warzywa/owoce" zostały przecenione. Zdziwiłam się gdy personel zaczął robić zakupy dla siebie samego, co dla niektórych klientów było jednoznaczne z odejściem z pustymi rękoma, ponieważ dla nich danego towaru nie starczyło. Dalej zakupy przechodziły bez żadnych zakłóceń, pracownicy znajdywali się na terenie sklepu, więc udzielali odpowiedzi na temat artykułów. Idąc do kasy nie musiałam czekać długo, bo kolejek nie było dużych.