Opinia użytkownika: Sebastian_380
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W zeszłym tygodniu kupiłem kilka artykułów nie tylko spożywczych i niestety jeden z nich okazał się nie w pełni działający. Wszedłem na sklep żeby zobaczyć czy jeszcze są takie artykuły ponieważ zależało mi na nim a to musiał być tylko jeden felerny egzemplarz, ponieważ znajomy kupił i jemu działało wszystko w 100%. Gdy zobaczyłem, że jeszcze są, zapytałem się pracownika ochrony gdzie znajdę kierowniczkę lub kogoś u kogo mogę zgłosić reklamację. Ochroniarz wskazał mi kierowniczkę do której udałem się. Wyjaśniłem kierowniczce o o mi chodzi, a ona powiedziała tylko: "proszę mi pokazać paragon?" Pokazałem jej paragon i powiedziała, że mogę sobie wymienić na nowe. Wziąłem nowy artykuł, podziękowałem, a kierowniczka przeprosiła za zaistniałą sytuację i powiedziała kasjerce, że mogę wyjść bo to wymieniony towar.