Opinia użytkownika: Klaudia_150
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po raz pierwszy jestem tak niezadowolona z wizyty w tym salonie sieci T-Mobile. Udałam się do niego w celu zapoznania się z najnowszą ofertą telefonów na abonament. Pan z obsługi był bardzo uprzejmy, przedstawił mi szczegółowo ofertę, zaprezentował ciekawe modele telefonów, poinformował o wszystkim. Gdyby sprawa tak wyglądała to byłabym jak najbardziej zadowolona, ale muszę nadmienić, że na obsługę czekałam ponad półtorej godziny, mimo że przede mną był tylko jeden klient(małżeństwo), który praktycznie miał już kończyć, co skłoniło mnie do czekania. Rozumiem, że klient ten brał telefon w abonamencie, ale stanowiska były dwa, natomiast konsultant tylko jeden, co moim zdaniem jest poprostu śmieszne kiedy dochodzi do właśnie takich sytuacji. Za mną było jeszcze trzech klientów, którzy czekali około godziny, a oprócz tego cały czas ktoś wchodził i zniecierpliwiony wychodził z salonu. W salonie panował porządek.