Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Będąc zachęcona skorzystaniem z promocji na jeden z suplementów diety poszłam do SuperPharmu. Pytając o ofertę stojącą w sklepie pracownicę zostałam skierowana do działu aptecznego. Podeszłam do kasy, zapytałam farmaceutkę o ten produkt. Farmaceutka niestety powiedziała, że produktu dawno już nie ma. Gdy poprosiłam o sprawdzenie czy jest on dostępny w innym sklepie w mieście, pracownica powiedziała, że nie ma takiej możliwości. Nie poczułam, że nie chce mi ona pomóc, jednak zdziwiło mnie to, że w tak dużej sieci nie ma wspólnego systemu, w którym można byłoby sprawdzić dostępność produktów. Wydaje mi się, że niejeden klient byłby zadowolony gdyby mógł dowiedzieć się czy jest sens jechać na drugi koniec miasta by tylko zapytać o dostępność produktu.