Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wygląd i otoczenie bez zastrzeżeń. Krótki i szybki zakup jedzenia - przy okazji. Duża kolejka i tylko jedno stanowisko. Pracownik obsługujący klientów kilkakrotnie wciskał przycisk dzwonka przywołujący kogoś do pomocy - ale bez efektu. Gdy przyszła moja kolej okazało się, że kupowany produkt jest droższy (o 50 gr co w tym przypadku oznaczało aż 10% wartości) niż wskazywała jego cena na półce. Na moją uwagę dotyczącą tej sprawy pracownik zbył mnie jedynie informacją, że najwyraźniej nie zdążyli zmienić ceny. Na dalsze moje uwagi usłyszałem, że on nie chce się kłócić, ale nie ma uprawnień do zmiany ceny, nie ma kierownika i albo mogę kupić za cenę z kasy, albo mogę zrezygnować z zakupu... Jakość obsługi na minus.