Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Na wizytę do mojego lekarza specjalisty musiałem się umówić z prawie miesięcznym wyprzedzeniem. Dzień przed wizytą otrzymałem smsa z przypomnieniem o wizycie. Po wjechaniu na 7 piętro wierzowca Marriott zostałem poproszony do recepcji w celu rejestracji. Mało sympatyczna recepcjonista burknęła, że chce mój dokument tożsamości a następnie równie niesympatycznym głosem powiedziała, do którego gabinetu mam się udać. W poczekalni było trochę pacjentów jednak problem kolejki rozwiązuje lekarz, który zaprasza do swojego gabinetu. Pani dokrot poprosiła mnie punktualnie. Po bardzo przyjemnej rozmowie rozpoznawczej, przebadała mnie i zdiagnozowała problem. Poprosiła abym umówił się na kolejną wizytę w celu przeprowadzenia zabiegu. Po opuszczeniu gabinetu ponownie wróciłem do recepcji. Tym razem trafiłem na przesympatyczną panią, która błyskawicznie znaazła do mnie wolny termin wizty (niestety znowu dość odległy). W placówce Lux Medu panuje porządek. Korytarze są czyste i przyjemnie pachną. Czas oczekiwania na wejście do gabinetu umila spokojna muzyka z głośników zainstalowanych na sufitach.