Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Personel chętnie jest uprzejmy i pomaga w sprawach technicznych, więc wystarczy podstawowe informacje o samochodzie, aby z serwisu wyjechać zadowolonym. Jeżeli przyjedzie się na umówioną godzinę, to nie trzeba czekać aż serwisanci będą wolni, wystarczy w recepcji serwisu zostawić kluczyk i wrócić o wskazanej godzinie aby odjechać sprawnym samochodem.Ceny są atrakcyjne, obszerna oferta serwisowa. Zastrzeżenia można mieć do oferty sklepu, bo mimo że cała sieć ma bogatą ofertę, to na stanie w oddziale występują braki w artykułach. Mimo że zakup towaru miał nastąpić po kilku dniach od zamówienia (tak też było), nie zaoferowano ściągnięcia konkretnego towaru tylko zaproponowano rozwiązanie zastępcze. Ogólnie takie rozwiązanie technologicznie jest lepsze, jednak zostało przedstawione jako alternatywa ze względu na pustki w magazynie, a nie jako fachowa pomoc techniczna.