Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: APS Apteka
Treść opinii: Będąc na zakupach w CH Plaza weszłam też do apteki. Zauważyłam, że w sklepie było czysto, na pólkach panował porządek. Apteka była też dobrze oświetlona, produkty i półki ładnie wyeksponowane. Przy dwóch stanowiskach stały dwie Panie aptekarki, które odpowiedziały na moje „dzień dobry”. Przeszłam wolno wśród półek z wystawionymi lekarstwami i kosmetykami, przyglądając im się i kierując się w stronę lady aptecznej. Żadna z Pań nie wykazała chęci obsłużenia mnie, wręcz nie wiedziałam czy te stanowiska są w ogóle czynne. W końcu jedna z Pań zapytała się, co ma mi podać. Poprosiłam o potrzebny lek, Pani sprawdziła czy jest na stanie i stwierdziła, że powinno być jeszcze jedno opakowanie. Podeszła do właściwej półki i przyniosła produkt. Ponieważ kwota do zapłaty była niewysoka, spytałam się, czy mogę zapłacić kartą. Aptekarka odpowiedziała, że tak, podałam więc jej kartę i po zatwierdzeniu operacji PIN-em po chwili otrzymałam paragon wraz z potwierdzeniem dokonania operacji kartą i lekarstwo. Spytałam się jeszcze Pani o zasady dawkowania, Pani mi pobieżnie odpowiedziała. Podczas mojej wizyty w aptece nie było innych klientów, ale Aptekarka nie zaproponowała mi zakupów innych produktów, czy pomocy nawet gdy oglądałam produkty ustawione na półkach.