Opinia użytkownika: Anna_4369
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: W piątek 26 października udałam się do banku ING w celu uzyskania informacji na temat kredytu.Po wejściu do lokalu rzucała się w oczy gustownie zaprojektowane wnętrze. Kolory były zgodne z charakterystycznymi kolorami loga banku. Wnętrze było czyste i schludne. W banku znajdowała się jeden klient, który był obsługiwany przez pracownika. Oprócz tego widoczni byli jeszcze trzej pracownicy filii tego banku. Wszystkie panie posiadały służbowy, jednakowy ubiór. Mimo licznego personelu, który zajęty był niekoniecznie służbowymi obowiązkami, dopiero po kilkunastu minutach zostałam obsłużona. Pani po wstępnej rozmowie poprosiła mnie do osobnego pokoju. Tam przedstawiła się i zaproponowała coś do picia. Tematem rozmowy był kredyt. Po zebraniu potrzebnych informacji przedstawiła mi ofertę swojego banku. Była ona dokładna, ale niedostatecznie wyczerpująca. Trzeba nadmienic iż w trakcie trwania rozmowy dwa razy opuszczała pokój proszona przez innego pracownika, jednak grzecznie przepraszała za ten fakt. Po zakończeniu rozmowy otrzymałam wszystkie informacje w wersji papierowej wraz z wizytówką tejże pani.