Opinia użytkownika: Izabela_622
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu zakupu telefonu komórkowego, który wcześniej upatrzyłam sobie na stronie internetowej.Przy telefonie znajdowała się kartka z specyfikacją sprzętu.Mimo ze model telefonu był ten sam co na stronie internetowej, i w takiej samej cenie, telefon posiadał inny system operacyjny. Byłam w sklepie jedną z 2 klientów a mimo to żaden z pracowników nie przyszedł by spytać o pomoc. Udałam się do stanowiska gdzie znajdowało się aż 5 pracowników + jeden praktykant. Gdy zapytałam o ten telefon, jeden z pracowników wraz z praktykantem ruszył mi na pomoc:). Gdy poinformowałam go o sprzeczności danych, był dość zdziwiony. 15 min zajęło mu dociekanie dlaczego tak jest, jednak mimo wszystko nie dowiedziałam się jaki system operacyjny ten telefon posiada. Pracownik powiedział "Trudno stwierdzić ". Byłam zdziwiona taką postawą,ale postanowiłam zaryzykować i kupić telefon gdyż był w atrakcyjnej cenie. Poinformowałam pracownika że chciałabym aby wystawiono fakturę za telefon. Przy czym dostałam odpowiedź od pracownika ze z powodu tego iż kupuje telefon na fakturę ,zostanie mi skrócona gwarancja na sprzęt. Pracownik bardzo usilnie starał się bym wykupiła dodatkową gwarancję od Euro Agd, jednak odmówiłam.Pracownik nie był pozytywnie nastawiony do klienta, wręcz odburkiwał na moje pytania.Byłam bardzo zaskoczona bo wcześniej kupowałam już rożne sprzęty na fakture i nigdy nie było sytuacji że skraca mi się z tego powodu gwarancję. Postanowiłam jednak kupić telefon, bez faktury, aby nie mieć skróconej gwaracji. Póżniej kontaktowałam się z biurem praw konsumenta i dowiedziałam się ze w żadnym przypadku nie ma takiej opcji by z powodu faktury, była skrócona gwarancja. Zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika. A że w ciągu 7 dni od wydania paragonu można jeszcze ubiegać się o fakturę tak też zrobiłam .Ale musiałam specjalnie udać się do sklepu. I to wszystko przez brak wiedzy i kompetencji pracownika.