Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kazar
Treść opinii: Będąc na zakupach postanowiłam wejść do Kazara. Zaciekawiła mnie nowa kolekcja prezentowana na witrynie sklepu. Jednak gdy ledwo przekroczyłam próg sklepu zostałam "zaatakowana" przez sprzedawczynie pytaniami jaki fason chcę przymierzyć... Nie zdążyłam nawet zapoznać się z kolekcją i obejrzeć jakie buty stoją na półkach by wybrać coś dla siebie. Poczułam się dosłownie zaatakowana. Ja rozumiem, że obsługa klienta jest ważna ale nie miałam możliwości nawet by rzucić okiem na kolekcję. Na dodatek Panie zmieniały ustawienie butów na półkach i dużo modeli było zdjętych z półki - stały na podłodze i gondolach, co utrudniało swobodne oglądanie. Mam nadzieję, że trafiłam na zły moment, że normalnie buty stoją na półkach, a sprzedawcy nie atakują klientów dając im czas do namysłu.