Opinia użytkownika: Szamanka
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Niedawno zrobiłam w tym sklepie internetowym większe zamówienie i jestem raczej zadowolona.Dużym plusem było to, że towar mogłam za darmo odebrać z wybranego przeze mnie punktu stacjonarnego Empik. Punkt ten jest usytuowany w osobnym miejscu niż kasy, także nie trzeba czekać w kolejkach.Kiedy termin wysyłki zamówienia się przedłużał, Empik wysłał do mnie zapytanie czy chciałabym rozdzielić zamówienie na dwa osobne by móc się cieszyć szybciej z produktów już dostępnych. Oczywiście skorzystałam z tej opcji.Niestety na płytę, którą zamówiłam w przedsprzedaży musiałam czekać prawie 2 tygodnie dłużej niż było pierwotnie przewidziane. Na szczęście płyta przyszła dwa dni przed urodzinami osoby, która miała być nią obdarowana - warto wspomnieć, że w przedsprzedaży zapłaciłam za nią 37 złotych a teraz można ją kupić tylko za 54. Także przy takiej przebitce łatwo przymknąć oko na długi czas wysyłki.Zamówione produkty przychodzą do nas bardzo starannie zapakowane w kartoniki, które później, owinięte ozdobnym papierem, mogą służyć jako opakowanie dla prezentu. Łatwe i wygodne rozwiązanie.