Opinia użytkownika: DD
Dotycząca firmy: Selgros
Treść opinii: Myślę, że poziom obsługi doskonale zobrazuje poniższa scenka, która miała miejsce w piątek. Okoliczności przyrody: zostaliśmy wprowadzeni w błąd odnośnie ceny towaru, który na półce był wyceniony inaczej, a przy kasie okazał się 2,5 raza droższy. Podobno było to spowodowane zmianami na stoisku, z którego towar pochodził, aczkolwiek karteczka z ceną zawierała opis dokładnie tego przedmiotu, który postawiliśmy kupić... niemniej jednak nie analizując intencji osób, które zajmują się wycenianiem towarów na półce postanowiliśmy zwrócić towar. I tutaj pojawia się sławetna scenka: przed nami w kolejce do zwrotów towarów stała kasjerka, która zadała pytanie osobie w informacji odnośnie faktur (nie będę wchodzić w szczegóły), i uzyskując odpowiedź korzystną dla siebie skomentowała: "i ta głupia baba (czyt. klientka) będzie się ze mną kłócić "... chcąc odejść odwróciła się i widząc nas stojących z tyłu, słyszących ten niewybredny komentarz, uciekła z przerażeniem w oczach...